Cea mai bună alegere o constituie spanacul tânăr (baby spinach)...

Cea mai bună alegere o constituie spanacul tânăr (baby spinach). Cu cât frunzele sunt mai mari, cu atât sunt mai mature, mai tari și mai ațoase. Frunzele de spanac depozitate la lumină conțin mai mulți nutrienți decât cele păstrate în întuneric. Spanacul gătit este mai sănătos decât cel crud. O jumătate de ceașcă de spanac preparat termic este de trei ori mai bogat în nutrienți decât o ceașcă de spanac crud. Ca o excepție de la regula menționată anterior, pentru a obține beneficii maxime putem consuma spanacul consumat sub formă de smoothie sau suc. Spanacul previne afecțiunile oculare și ajută la menținerea unui sistem osos sănătos. Ceea ce puțină lume știe este că această plantă îmbunătățește digestia și elimină toxinele din colon. Un alt beneficiu prea puțin cunoscut al spanacului este efectul incredibil asupra pielii. Conținutul ridicat de vitamine și minerale reprezintă un remediu eficient împotriva pielii uscate. Consumul regulat de spanac proaspăt îmbunătățește radical aspectul tenului.

Spanacul. Beneficiile ascunse ale alimentului-minune

Răspundeți la acest subiect

Acest site utilizează cookie-uri și alte tehnologii de urmărire pentru a face diferența între calculatoarele individuale, setările de servicii personalizate, scopurile analitice și statistice, personalizarea conținutului și difuzarea anunțurilor. Acest site poate conține și module cookie terță. Dacă continuați să utilizați site-ul, presupunem că acesta corespunde cu setările curente, dar le puteți modifica oricând. Mai multe informații aici: Politica de confidențialitate și de folosire a cookie-urilor